Selasa, 6 Oktober 2009

Vintage oh vintage....(kenapa susahnya aku untuk memiliki mu)

Pada hari ini harga barangan vintage memang tinggi,kalau kita lihat di pasaran antarabangsa barang ini menjadi rebutan kepada peminat setipanya termasuklah aku,nak tahu barangan apakah ituu,jom sama-sama kita lihat.

Inilah antara baju-baju yang menjadi vintage yang sempat aku ambik dalam perjualan antaranbangsa iaitu Ebay.Harga setipa satu boleh mencecah rm 300-400 sehelai,harga bapak kambing sekoor,apapun bagi peminat setia barangan vintage ini,duit x menjadi maslah untuk mendapatkanya.






Baju ini adalah baju yang di keluarkan sebelum aku lahir lagi,mungkin dalam sekitar 70 an atau 80 an..Berdasarkan tarikh yang tercatat iaitu copyringht yang terdapat pada baju tersebut.Di malaysia juga tidak kurang hebatnya,ramai yang telah mempunyai koleksi baju sebigini,dan ada yang menjualnay dengan harga ,..huuuuu,memang meletuplah..
Pada hari ini harga barangan vintage memang tinggi,kalau kita lihat di pasaran antarabangsa barang ini menjadi rebutan kepada peminat setipanya termasuklah aku,nak tahu barangan apakah ituu,jom sama-sama kita lihat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan